HÅRMETROPOLEN KUMLA

  • Hårmetropolen Kumla
  • Hårmetropolen Kumla

Måndag:

09:00 - 18:00

Tisdag:

09:00 - 18:00

Onsdag:

09:00 - 18:00

Torsdag:

09:00 - 20:00

Fredag:

09:00 - 16:00

Lördag:

Stängt

Söndag:

Stängt

HÅRMETROPOLEN ÖREBRO

  • Hårmetropolen Kumla
  • Hårmetropolen Kumla

Måndag:

11:00 - 20:00

Tisdag:

09:00 - 18:00

Onsdag:

09:00 - 18:00

Torsdag:

10:00 - 18:00

Fredag:

09:00 - 16:00

Lördag:

Stängt

Söndag:

Stängt

VANLIGA FRÅGOR

VAR HITTAR JAG ER PRISLISTA?

Ni hittar alla våra priser i vårt onlinebokningssystem (se länkar över) 

 

HUR AVBOKAR JAG MIN TID?

Vid onlinebokning kan en tid enkelt avbokas eller ändras fram till 24 timmar innan i vårt onlinebokningssystem. Är det mindre än 24 timmar till din bokade tid kan tiden endast avbokas via telefon eller genom att komma in till någon av våra salonger. 

För avbokning av tid som bokats direkt på salong eller via telefonsamtal går det bra att ringa eller komma in till någon av våra salonger. 

 

HUR FÖRHÅLLER NI ER TILL COVID-19?

Vi kan härmed försäkra er om att vi följer hälsomyndighetens rekommendationer och att vi vidtar extra försiktighetsåtgärder gällande städ och hygien.

Våra åtgärder: (1) handsprit lättillgängligt i alla våra lokaler, (2) separat klippstol med eget rum och ingång för de som önskar (endast i Kumla), (3) regelbunden rengöring av kranar, dörrhandtag och andra frekvent använda ytor, (4) använder visir och munskydd om så önskas. 

 

Vi uppmanar er fortsatt att ta hand om er hälsa och följa folkhälsomyndigheternas allmänna hälsoråd.

 

KAN JAG HA MED EN BILD SOM REFERENS?
Absolut! Inspirationsbilder är alltid bra för att underlätta kommunikationen men är verkligen inget måste. Om du behöver lite inspiration tipsar vi dig att utforska vår Look Book eller våra instagramkonton @harmetropolenkumla & @harmetropolenorebro.

 

VAD GÖR JAG OM JAG KÄNNER MIG MISSNÖJD? 

Vi strävar alltid efter 100% i kundnöjdhet. Om du inte känner dig nöjd hjälper vi dig därför självklart med korrigeringar så att du får ditt önskade resultat. Vid dessa tillfällen ber vi er att ringa eller komma in så löser vi det. 

 

KAN JAG KÖPA ETT PRESENTKORT? 

Absolut, du kan köpa presentkort både online och på salong. 

VILKA BETALSÄTT ERBJUDER NI? 

Vi är sedan en tid tillbaka kontantfria. Betalning kan ske med betalkort, swish eller presentkort. 

VAD RÄKNAS SOM LÅNGT HÅR?

Som regel räknas hår längre än axellängd som långt hår. 

GÖR NI EXSTENSIONS?

Ja, vi jobbar med mago och keratinvax. Boka en gratis konsultation online, via telefon eller genom att komma in.

 

JAG SKA GIFTA MIG, GÖR NI BRUDSTYLING?

Självklart! Vi har ett helhetskoncept där vi gör i ordning dig med hår och make-up och hjälper dig att sätta på din brudklänning. I paketet ingår ett träningstillfälle där vi testar olika frisyralternativ. Vi stylar givetvis även till brudgummen och eventuella tärnor eller brudnäbbar om så önskas (endast frisyr). Boka en gratis konsultation online, via telefon eller genom att komma in.

LÄS MER OM: